אודותינו
לימודי הנדסאים
עתודה טכנולוגית
לימודי תעודה
השלמה לתואר ראשון
מידע לנרשם
מידע לסטודנט
מעונות הסטודנטים
משרות לסטודנטים ולבוגרים
תוכניות מיוחדות
צור קשר
ידיעון

טקס חלוקת דיפלומות מה"ט תשפ"ה באורט הרמלין נתניה 

טקס חלוקת הדיפלומות לבוגרי מחזור תשפ"ה של מכללת אורט הרמלין נתניה התקיים באווירה חגיגית, מרגשת ומלאת גאווה. הטקס ציין את סיומו של פרק משמעותי בחייהם של הבוגרים, לאחר שנים של השקעה, התמדה, למידה ועבודה קשה בדרך לקבלת דיפלומת ההנדסאי.

בטקס השתתפו בני המשפחות, חברים, מרצים ואורחים מכובדים מרשת אורט, מה"ט ועיריית נתניה, אשר בירכו את הבוגרים לרגל סיום לימודיהם ובהם:

יוסי יאשי – סמנכ"ל רשת מכללות אורט וראש מנהל המכללות של אורט ישראל

ליאורה לוי – משנה לראש עיריית נתניה

דותן גלברט – מנהל תחום החדשנות במה"ט

במהלך הטקס הוענקו לבוגרים דיפלומות מטעם מה"ט, לצד מלגות הצטיינות ומלגות נוספות. בין היתר הוענקה מלגת מנכ"ל לסטודנט מצטיין כהוקרה על הישגיו המרשימים.

רגע מיוחד נוסף הוקדש לסטודנטים ולמרצים המשרתים במילואים. כאות תודה והערכה על מחויבותם ותרומתם למדינת ישראל, הוענק לכל אחד מהם ורד אדום במסגרת מחווה מרגשת ומכבדת.

את החלק האמנותי של האירוע ליוותה להקת הבית "נהג חדש", שהוסיפה לאווירה החגיגית והמרגשת של הערב.

אנו מבקשים להודות לכל מי שלקח חלק בתכנון, בארגון ובהפקת הטקס, ולצוותי המכללה המלווים את הסטודנטים לאורך הדרך במסירות, במקצועיות ובאמונה ביכולתם להצליח.

גאים בבוגרי מחזור תשפ"ה, ומאחלים להם הצלחה רבה, הגשמה אישית ומקצועית והמשך עשייה משמעותית בדרכם החדשה.

🎓 מזל טוב לבוגרי אורט הרמלין נתניה! 🎓

לחץ/י כאן אם אתם מתעניינים בלימודים
מתעניינים בלימודים