טקס חלוקת הדיפלומות תשפ"ה – עתודה טכנולוגית
ביום חמישי האחרון קיימנו טקס חלוקת דיפלומות מרגש לבוגרי ובוגרות תוכנית "העתודה טכנולוגית" שהינו מסלול ייחודי להכשרה טכנולוגית המקנה מקצוע מבוקש עוד לפני הצבא.
זה היה ערב מרגש, מלא גאווה והישגים, במהלך הערב הוענקו דיפלומות ומלגות לסטודנטים מצטיינים, נהנינו מהופעה נהדרת של להקת הבית ומהופעה מרגשת של יוחנן שריגש את הקהל.
רגע מיוחד ומטלטל נרשם כאשר סם חיים הקדיש את הדיפלומה שלו לזכר חברו שנפל, מחווה שנגעה ללב כל הנוכחים והזכירה לכולנו את משמעותה של ערבות הדדית והוקרה.
👥 בין האורחים שנכחו בטקס:
▪️ אבי סלמה – ראש עיריית נתניה
▪️ יוסי יאשי – סמנכ"ל רשת אורט וראש מינהל המכללות
▪️ מר טגיסטו אילי – מנהל המכללה
💙 לבוגרים ולבוגרות שלנו,
היה מרגש לפגוש אתכם שוב ולחגוג יחד את ההישגים שלכם. אנו גאים בדרך שעברתם ובכל מה שכבר הספקתם להשיג.
הלימודים במסלול העתודה הטכנולוגית העניקו לכם מקצוע, ידע וכלים מעשיים שכבר מלווים אתכם בשירות הצבאי ותורמים לעשייה משמעותית.
טקס קבלת הדיפלומה הוא אבן דרך חשובה, אך הוא רק תחילתה של דרך מלאה בהזדמנויות, צמיחה והצלחה.
מאחלים לכם המשך שירות משמעותי, הצלחה בכל יעד שתציבו לעצמכם וקריירה מקצועית ומבטיחה גם באזרחות.
העתיד הטכנולוגי כבר כאן, ואנחנו גאים שאתם חלק ממנו. 💙🎓





















