לחץ/י לחיפוש באתר
לחץ/י לחיפוש באתר

מכללות אורט-סיכום שנת פרסום 2020 ובניית קמפיין ראשון לשנת פרסום 2021 

כמו בכל התחומים, חווינו גם אנחנו שנה מאתגרת ביותר בתחום הפרסום עם התפתחות משבר הקורונה בארץ.

במהלך חודש ינואר 2020, יצאנו בקמפיין סרטוני אנימציה המשלבים את הדמויות המזוהות עם המותג בשילוב בוגרי המכללות כשהסלוגן המוביל היה "עוזרים לכם לעבוד על העתיד שלכם". הקמפיין קרא למתעניינים בלימודים לבוא ולשמוע על מסלולי הלימוד בימים הפתוחים שתוכננו להתקיים במכללות אורט הפזורות ברחבי הארץ.

עם פרוץ המשבר בחודש מרץ, היינו בפתחו של ערב פתוח נוסף, האסטרטגיה השנתית השתנתה לטקטיקה חודשית המעבירה מסר רלוונטי לתקופה כשמטרתה להביא כמה שיותר מתעניינים בלימודים למכללות לייעוץ טלפוני.

השינוי בטקטיקה בא לידי ביטוי גם במדיות הפרסום שנבחרו, העברנו את רובו המוחלט של תקציב הפרסום למדיות הדיגיטליות, בשונה משנים קודמות בהם שילבנו בתמהיל המדיה גם פרסום ברדיו ובשילוט חוצות. מדיות אלו מאפשרות לנו לטרגט את קהלי היעד הרצויים לפי מאפיינים דמוגרפיים ותחומי עניין, לתקן ולשפר את הקמפיין תוך כדי תנועה מבחינת מסרים או קהלים, מייצרות "לידים" פניות מתעניינים למרכזי המידע ומאפשרות מדידה וניטור של איכות הקמפיין והאפקטיביות שלו.

וכך, בין החודשים מאי – ספטמבר 2020, הוצאנו לדרך חמישה קמפיינים שונים התואמים את רוח התקופה, הגבנו במהירות לשינויים, והגדלנו את משפך הפניות למכללות בצורה משמעותית, תוך כדי הורדת העלות לליד.

האתגר המרכזי בשנה כזו היא הגמישות הנדרשת לשינויים מהירים בקריאייטיב ובמדיות הנבחרות, כשבכל חודש נאלצנו לגנוז את תכנית הפרסום המקורית, התלבטנו בכל פעם מחדש אם ניתן יהיה לקיים יום פתוח במכללה עצמה, באיזה פורמט, כמה אנשים יוכלו להגיע ובאיזה מגבלות, מה המדיות הנכונות לפרסום בזמן סגר, באיזה מצב תודעתי אנחנו פוגשים את המתעניינים בלימודים ואיזה תשובות אנו נותנים על שאלות הנוגעות לעתיד הלימודים.

שמחנו להגיע אל קו הסיום של שנת הפרסום הקודמת בעמידה ביעדי הרישום ובפתיחתה כסדרה של שנת הלימודים האקדמית בכל מכללות אורט.

עם פתיחתה של שנת 2021, המשכנו בחשיבה הטקטית שאומרת שבמצב הנוכחי לא ניתן להגדיר אסטרטגיה פרסומית שנתית והגדרנו מטרות לקמפיין שילווה אותנו ברבעון הראשון של השנה.

מטרות הקמפיין הן התמודדות עם חסמי התקופה ואי הוודאות לגבי שנה הבאה והנעה לתחילת רישום לשנה הבאה. ניסינו למצוא מסר שיתאים למצב ולקהל היעד שלנו שברובו בנוי מצעירים בני 22+ מכל הארץ שמחפשים מקצוע פרקטי רלוונטי ויציב, מביטים קדימה ותוהים אם זה הזמן הנכון ללימודים.

התובנה שלנו ושל חברת הפרסום, ראובני פרידן, לגבי מקצועות הנרכשים במסגרת לימודי הנדסאי במכללות אורט, היא שמדובר במקצועות חיוניים ומבוקשים בכל מצב, וימשיכו להיות בטוחים ויציבים גם בתקופת הקורונה ובכלל.

מתוך כך נוצר הקמפיין שילווה אותנו בחודשים ינואר – מרץ 2021 שיקרא לאנשים לבוא ללמוד לימודי הנדסאים במכללות אורט כי הנדסאי זה מקצוע חיוני.

הקמפיין חוזר אל הבוגרים שלנו המשולבים עם הדמויות המאויירות שלהם, ויעלה במדיות הדיגיטליות בסרטונים ובבאנרים בכל רחבי רשת האינטרנט, במטרה לפתוח את תקופת ההתעניינות וההרשמה לשנת תשפ"ב, אוקטובר 2022.

לחץ/י כאן אם אתם מתעניינים בלימודים
מתעניינים בלימודים
דילוג לתוכן