מכללות אורט מחזקות את החוסן הלאומי – קמפיין פרסומי חדש לשנת 2024
מכללות אורט יוצאות בקונספט פרסומי חדש לשנת 2024 תחת הסלוגן "ההנדסאים של אורט מחזקים את התעשייה בישראל".
המלחמה והצרכים הביטחוניים הנרחבים של מדינת ישראל פגשו את התעשיות הביטחוניות בשיא של ביקושים והזמנות מכל העולם, עיתון כלכליסט מפרסם כי החברות הביטחוניות הגדולות כמו רפאל, התעשייה האווירית ואלביט מערכות דחו מאז תחילת המלחמה אספקת נשק בשווי כולל של יותר מ-1.5 מיליארד דולר כדי להפנות משאבי ייצור וחומרי גלם לתמיכה בצורכי המלחמה של צה"ל. החברות נקלעו למצוקת כוח אדם חריפה עד שאלביט מערכות הציעה לעובדיה לשעבר שפרשו לגמלאות לשוב לסדנאות הייצור (כלכליסט, 14.01.2024), רפאל הודיעה שהיא מעוניינת לגייס עוד 2000 עובדים בשנה הקרובה וחברות נוספות פתחו במבצעי וגיוס נרחבים.
מתוך ההבנה הזו, מכללות אורט נערכות לפתיחה נרחבת של כיתות הנדסאים נוספות בסמסטר אביב ב- 1.5.2024, לרבות הזדמנות ייחודית לאנשי כוחות הביטחון להרוויח את השנה האקדמית.
ענף הבניה, שנפגע קשות גם כן בתקופה זו, מקבל מענה בפתיחת כיתות נוספות בפריסה ארצית, בתוכנית ייחודית שיש לנו במכללות אורט עבור חיילים משוחררים, ללימודי הנדסה אזרחית בשילוב מנהלי עבודה בבניין ובשיתוף נרחב עם חברות רבות בענף הבנייה.
לקראת פתיחת כיתות אלו גובש קונספט פרסומי תואם, הנבנה על התובנות שכדי לצאת מהמשבר הנוכחי ישראל צריכה תעשייה חזקה והייטק משגשג.
ההנדסאים של אורט נותנים מענה לאתגרים לאומיים אלה ומתוך כך נולדה הבחירה, הכמעט טבעית, להתמקד במסר הפרסומי המחבר בין העוצמה של אורט לבין העוצמה של תואר ההנדסאי לצורך חיזוק התעשייה בישראל, בדגש על התעשיות הביטחוניות, התעשייה האווירית וגם תעשיית ההייטק.
הקמפיין יתבסס על בוגרי המכללות שעובדים בתעשיות ביטחוניות שישולבו בפרסומים השנתיים לקראת הימים הפתוחים.
היום הפתוח הראשון לשנה זו מתוכנן ל-14.3.2024 בכל מכללות אורט הפזורות ברחבי הארץ.