קורס ניהול שיווק ופרסום
רקע הקורס:
בימינו כיום, העולם הוא דינמי, ומשתנה ללא הרף, מחלקת השיווק בכל ארגון הוא פירמה בעלת משמעות רבה יותר להכנסות ולמיתוג הארגון.
תפקידים בניהול שיווק הם מאתגרים, יצירתיים, הדורשים בנית אסטרטגיה בתוספת פרקטיקה בפועל.
דרך חתירה למטרה, יעדים, וביקורת עצמית גבוהה מנהל שיווק יגיע להישגים מלאי תפוקה, הן ללקוח, והן לארגון.
בקורס זה תיחשפו לעולם השיווק העשיר, מכל הרבדים. תרכשו כלים אשר ישפרו את הביצועים, היצירתיות, כושר הניהול, וכן משא המתן. כל זאת על מנת שתהפכו מנהלי שיווק ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.
התוכנית מעודכנת ונבנית לפי הלך הרוח בשוק השיווק והפרסום, וכן מועברת ע”י מרצים אקדמאיים, ואנשי שטח אשר ישמחו להעביר לכם את מירב הפרקטיקה והכלים.
מטרות הקורס:
הקניית ידע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות מועילות בניהול השיווק בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, מבוססי טכנולוגיה לקידום עסקים ובהם שיווק באמצעות רשתות חברתיות, טכנולוגיות ניידות ומסחר אלקטרוני.
כתיבת תכנית שיווקית הלכה למעשה, בה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר, כולל מפגשי יעוץ אישי
קהל יעד:
קהל היעד הינו אנשי שיווק העוסקים בניהול שיווק, פרסום, ומכירות. כמו כן מתאים גם לאנשים המעוניינים לעסוק בתחומים אלו ו/או למעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכלים יישומים ופרקטיים. כל זאת על מנת להיות ברמה מקצועית גבוהה בתחום ניהול, שיווק, פרסום ומכירות.
נושאי לימוד:
בקורס ניהול שיווק ופרסום תכנית הלימודים כוללת שלוש מודולות שתועברנה במשולב לאורך הקורס:
יזמות וניהול עסקי
יזמות, הקמת העסק הקטן, ניהול העסק ופיתוח עסקי
אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינאמית
החלטות פילוח, בידול, מיצוב,ניהול מו”מ עסקי
מיומנויות ניהול: מיומנויות בתקשורת בין-אישית, פרזנטציה והצגה אפקטיבית , תדמית ושיווק עצמי.
ניהול עובדים: עבודת צוות, פתרון קונפליקטים, הנעת עובדים ופיתוח מוטיבציה, תהליכי הערכה בארגון ושיחת משוב.
שיווק ומכירות
מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק תחרותי התנהגות צרכנים, ניהול קשרי לקוחות וניהול חווית לקוח
תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק ניהול מוכרים ומכירות
מחקר שוק ומודיעין עסקי שיווק לעסקים – B2B
קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי
מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית
שיווק ומכירות בעולם האינטרנט
קידום העסק באמצעות המדיות החברתיות: Facebook, TheMarkerCafe, LinkedIn ועוד
קידום העסק באמצעות טכנולוגיות ניידות
הכרת כלי Google, כולל: GoogleAnalytics, Google AdWords, Googlekeywordtool ועוד
מסחר אלקטרוני
מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור
משך הלימודים:
משך הלימודים עבור קורס ניהול שיווק ופרסום, הינו 120 שעות אקדמאיות הכוללים מידע עיוני ומעשי.
תנאי קבלה:
- 12 שנות לימוד
- ריאיון אישי
דרישות הקורס:
- 85% נוכחות
- הגשת פרויקט גמר – תכנית שיווקית והצגתה
תעודה:
לעומדים בדרישות הקורס תינתן תעודה מטעם אורט הרמלין נתניה.
אפשרויות התעסוקה :
בוגר קורס ניהול שיווק ופרסום יכול לעסוק בתפקידים רבים ומגוונים כגון:
מנהל שיווק ומכירות, מנהל תחום מוצרים, מנהל פרסום, מנהל מותג/מוצר.
כמו כן, יוכלו הבוגרים להשתלב במחלקות השיווק, של ארגונים שונים במגזר הפרטי או הציבורי ולהשתלב בעבודה במשרדי פרסום.