במכללות אורט מתכוננים לפתיחת הרישום לשנת הלימודים תשפ"א
יצאנו לדרך – תשפ"א כבר כאן כמדי שנה בחודש ינואר ניתן אות הפתיחה במכללות אורט לתחילת תקופת הרישום לשנת הלימודים הבאה וגם השנה נערכנו עם קמפיין ייחודי.
נשמע פשוט? לא כל כך, אם תשאלו את העוסקים במלאכה. אבל יחד עם זאת, נהנינו מהתהליך ורצינו לשתף אתכם במתרחש "מאחורי הקלעים".
את תהליך התכנון התחלנו לפני מספר חודשים בסבב שכלל פגישות בכל המכללות בהן הוצגו נתוני סיכום השנה שעברה, איסוף רעיונות ותובנות, גיבוש קונספט פרסומי חדש לשנה הקרובה ובניית תכנית פרסום שנתית.
השנה הוחלט למתג מחדש את הימים הפתוחים במכללות אורט כ "אורט פתוח" – נבחרו 5 ימים במהלך השנה בהם מגיעים המתעניינים, לאחת המכללות שלנו. במפגשים אלו המועמדים באים לשמוע ולהירשם לאחד ממסלולי הלימוד המגוונים במכללות.
הקמפיין השנה ימשיך להתבסס על המיתוג של הדמויות המצוירות שלנו, שמייצר בולטות ובידול מול המתחרים. יצאנו בקמפיין חדש הכולל סירטון בהשתתפות בוגרי המכללות כפרזנטורים, הוספנו דמויות מצוירות חדשות בדמותם והגדרנו מסר ייחודי לכל מכללה שיוביל את הקמפיין שלה.
הסירטונים עלו בכל המדיות הדיגיטליות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, גוגל, וואלה, ארטימדיה (פורמט וידאו ברשת האינטרנט) ועוד.
כלי הפרסום שנבחרו מאפשרים איתור מועמדים רלוונטיים לפי מאפיינים דמוגרפיים וגיאוגרפיים.
החוויה של יצירת הקמפיין בשיתוף הבוגרים הייתה נהדרת וזכינו לשיתוף פעולה מצוין מצידם. הקמפיין ייצר גאוות יחידה הדדית, גם לנו בבוגרים שלנו העובדים בתחום אותו למדו וגם התרגשות של הבוגרים שהשתתפו בקמפיין. שמחנו לשמוע מהבוגרים על שביעות הרצון שלהם בבחירה בלימודים במכללות אורט, במסלולי הלימוד שבחרו ועל השתלבותם המוצלחת בשוק העבודה.
בנוסף עלינו בתשדיר רדיו חדש המתכתב עם המסרים של הקמפיין, תשדיר שעה ברדיו האזורי בפריסה ארצית.
הקמפיין כולו מתרכז בהבטחה המיתוגית של מכללות אורט – "לא סתם תואר. מקצוע" ובמחקר שנערך במכללות המעיד על כך שאחוז גדול מבוגרי ההנדסאים במכללות אורט עובדים במקצוע אותו למדו.
קישור לסירטון קמפיין מכללות אורט