התחדשנו במיתוג! מכללות אורט – ההיי טק של ההנדסאים
מכללות אורט השיקו השנה מיתוג חדש תחת הסלוגן – מכללות אורט. ההייטק של ההנדסאים
בתום תהליך ארוך נבחרה חברת פרסום חדשה לייצג את מכללות אורט – חברת twisted המתמחה בשיווק דיגיטלי. עם בחירתה, החל תהליך עומק של מחקר ועבודה אסטרטגית לבחינת מיצובן ומיתוגן של מכללות הרשת. בהתאם למסקנות המחקר ועבודה קריאטיבית עוצב הקונספט החדש ששם בפרונט את איכות הלימודים ברשת מכללות אורט, שהיא הרשת הגדולה בישראל בתחום לימודי ההנדסאים.
במהלך השנה יצאנו בקמפיינים רחבים, בין השאר בחסויות בערוצים מובילים, בשלטי חוצות, ברדיו מקומי וארצי וכמובן בכל ערוצי הדיגיטל, הוספנו כלים ומדיות חדשות בהן נמצא קהל היעד שלנו כמו אינסטגרם וטיקטוק ומיתגנו מחדש גם את עמודי הפייסבוק של המכללות.
יוסי יאשי, סמנכ"ל וראש מינהל המכללות, אומר – "אין ספק שהמהלך החדש מקדם את הרשת שלנו ומבדל אותה משאר המתחרים. כולם מבינים את העוצמה של תעשיית ההייטק ואת הערכים שמביא איתו הענף הזה. אנחנו עושים כבר כמה שנים מהפכה משמעותית ברשת המכללות שלנו, ועוברים לסטנדרטים של הייטק הן ברמת המתקנים, הן באיכות ההוראה והן ביחס האישי לכל סטודנט. כמו להרבה חברות אחרות, יש לנו הרבה מה ללמוד מעולם ההייטק, ואנחנו לומדים ומיישמים מהר. השאיפה שלנו היא שתוך שנתיים, החיבור בין מכללות אורט להייטק יהיה עוצמתי, ברור ומובן מאליו".