מכללות אורט. ההייטק של ההנדסאים
מכללות אורט משיקות שפה פרסומית חדשה תחת המסר:
מכללות אורט. ההייטק של ההנדסאים
גל הפרסום הראשון עולה בימים אלה בחסויות טלוויזיה וקמפיין נרחב בדיגיטל
לקידום היום הפתוח, שיתקיים ב-22.2.
בתום תהליך ארוך נבחרה חברת פרסום חדשה לייצג את מכללות אורט – חברת twisted המתמחה בשיווק דיגיטלי. עם בחירתה, החל תהליך עומק של מחקר ועבודה אסטרטגית לבחינת מיצובן ומיתוגן של מכללות הרשת. בעקבות מסקנות המחקר ועבודה קריאייטיבית נוצר הקונספט החדש ששם בפרונט את איכות הלימודים ברשת מכללות אורט, שהיא הרשת הגדולה בישראל בתחום לימודי ההנדסאים. כחלק מהשפה הפרסומית החדשה, ובהתאם לממצאי המחקר, יהיה שימוש רב בשאלות, שנוגעות בכל צמתי הבחירה של דור ההייטק.
במכללות אורט שמים דגש רב על איכות ההוראה, חדשנות, שאיפה למצוינות, יחס אישי וחיבור חזק לתעשייה. בנוסף, ישנם מספר מסלולים חדשנים וייחודיים שמייצרים חיבור חזק לעולם ההייטק ומאפשרים לבוגרי המכללות להשתלב בצורה מהירה בתעשיית ההייטק, שצמאה לבוגרי הנדסאים.
יוסי יאשי, סמנכ"ל המכללות, מסביר: "אין ספק שהמהלך החדש יקדם את הרשת שלנו ויבדל אותה משאר המתחרים. כולם מבינים את העוצמה של תעשיית ההייטק ואת הערכים שמביא איתו הענף הזה. אנחנו עושים כבר כמה שנים מהפכה משמעותית ברשת המכללות שלנו, ועוברים לסטנדרטים של הייטק. גם ברמת המתקנים, גם באיכות ההוראה וגם ביחס האישי לכל סטודנט. כמו להרבה חברות אחרות, יש לנו הרבה מה ללמוד מעולם ההייטק, ואנחנו לומדים ומיישמים מהר. השאיפה שלנו היא שתוך שנתיים, החיבור בין מכללות אורט להייטק יהיה עוצמתי, ברור ומובן מאליו. והיום – זו יריית הפתיחה שלנו ".
אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלים של טוויסטד, מוסיף: "אנחנו גאים שרשת מכללות אורט בחרה בנו כשותפים לדרך. זו התחלה מרגשת. אין ספק שיש לנו המון מה לתרום לרשת, גם בעבודה על המותג וגם בעבודת הפרפורמנס היומיומית. אני בטוח שהניסיון העשיר של טוויסטד בתחום הלימודים ובפרקטיקת ה"ברנד-פורמנס" יעשו את ההבדל גם עבור רשת מכללות אורט.

יום פתוח ב-22/02 בכל מכללות אורט