פרסום בימי קורונה
ווינו שנה מאתגרת ביותר ברמת הפרסום עם התפתחות משבר הקורונה בארץ.
במהלך חודש ינואר, יצאנו בקמפיין סרטוני אנימציה המשלבים את הדמויות המזוהות עם המותג בשילוב בוגרים אמתיים מהמכללות כשהסלוגן המוביל היה "עוזרים לכם לעבוד על העתיד שלכם". הקמפיין קרא למתעניינים בלימודים לבוא ולשמוע על מסלולי הלימוד בימים הפתוחים שתוכננו לערך במכללות אורט הפזורות ברחבי הארץ.

באנר אורט פתוח חודש ינואר
עם פרוץ המשבר בחודש פברואר, היינו בפתחו של ערב פתוח נוסף. עם ההבנה שאנשים לא יוכלו להגיע פיזית למכללות לשמוע על המסלולים, הוקלטו במהירות תשדירי רדיו חדשים והופקו חומרי דיגיטל המזמינים את המתעניינים בלימודים לאורט פתוח טלפוני שיתקיים במכללות בתחילת מרץ.

אורט פתוח טלפוני חודש מרץ
במהלך חודש מאי, עם פתיחת הסגר הראשון הוחלט שחודש מאי יהיה בסימן "יותר פתוח מרחוק" ויזמין את המתעניינים לפנות אלינו בכל האמצעים הוירטואלים האפשריים המחליפים את המפגשים הפרונטליים שבין יועצי הלימודים וקהל הפונים אלינו.

חודש ימים פתוחים-פתוח יותר מרחוק
בנוסף, קיימנו ברמה הארצית שני אירועי זום למתעניינים במסלולי הלימוד עם ראשי המחלקות.
במהלך חודשי הקיץ, יולי ואוגוסט, הסלוגן המוביל היה התקופה האחרונה לימדה אותנו , עדיף מקצוע מסתם תואר! אותו קידמנו בקמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות, בתשדירי רדיו בתחנות הרדיו האזורי ברחבי הארץ, ובהמשך בסרטון חסות בטלויזיה בתחנות 12 ו-13 במהלך כל היום כולל בפריים טיים, שתוכנו היה – "הקורונה לא תיגמר עד אוקטובר, ההרשמה ללימודי הנדסאים במכללות אורט- כן! הרשמו עכשיו"

פרסומים נוספים
במקביל לקמפיינים המרכזיים הנ"ל, המשכנו לקדם פרוייקטים ייחודיים של מכללות אורט בקמפיינים גדולים נוספים ובהם "דאבל אורט" – המציע להנדסאים השלמה לתואר ב.א. מטעם אוניברסיטת בר אילן, העתקת המחלקה לבניין ממכללת אורט כפר סבא למכללת אורט הרמלין, הפיכת מכללת אורט כפר סבא למכללה לעיצוב אורט Design כפר סבא, פתיחת כיתות ספיד טק במכללת אורט סינגאלובסקי בתל אביב וכיתות התוכנית הלאומית במכללת אורט קריית ביאליק ובמכללה להנדסאים אורט בראודה, קידום לימודי התעודה במכללות השונות ועוד.
האתגר המרכזי בשנה כזו היא הגמישות הנדרשת לשינויים מהירים בקריאייטיב ובמדיות הנבחרות, כשבכל חודש אנו גונזים את תוכנית הפרסום המקורית, ומתלבטים אם ניתן יהיה לקיים יום פתוח במכללה עצמה, באיזה פורמט, כמה אנשים יוכלו להגיע ובאיזה מגבלות, מה המדיות הנכונות לפרסום בזמן סגר, באיזה מצב תודעתי אנחנו פוגשים את המתעניינים בלימודים, ואיזה תשובות אנו נותנים על שאלות הנוגעות לעתיד הלימודים.
אנו שמחים להגיע אל קו הסיום של שנת הפרסום הנוכחית עם פתיחתה כסדרה של שנת הלימודים האקדמית בכל מכללות אורט, ואנו כבר נערכים בחשיבה ובפיתוח אסטרטגיה פרסומית רלוונטית לקראת שנה המתאפיינת בשגרת קורונה.